X סגירה
 

פסטיבל הבירה והויסקי - Irish Beer and Whiskey Festival

ליהנות מחוויה אירית מיוחדת במינה

פסטיבל הבירה והויסקי האירי כולל הרבה מעבר לכוס בירה או כוסית ויסקי. זהו פסטיבל מלא במשקאות אירים מכל הסוגים, הרבה אוכל, שתיה, מוזיקה, ריקודים ושפע של מצב רוח טוב. האירים יודעים לחגוג ובאי הירוק והקסום הזה מתקיימות חגיגות רבות לאורך השנה, אך כמובן ביום פטריק הקדוש החגיגות מגיעות לשיא.

יום פטריק הקדוש התחיל כחג של יום אחד והתארך לחג הנמשך ארבעה ימים. פסטיבל הבירה והויסקי בדבלין מתקיים לאורך כל ימי החג בתאריכים 16-19 למרץ. וזה הזמן לשתות ממיטב המשקאות האירים, משקאות מסורתיים וחדשניים כאחד, לטעום מן הבירה הייחודית והכהה של מבשלת גינס המפורסמת לצד בירות ממבשלות שונות ברחבי אירלנד, קוקטיילים מעניינים, ויסקי שרק מהאדים ומהריח שלו אפשר להשתכר בקלות והרבה אוכל. הכפר המיוחד של הפסטיבל המלא בפעילויות לאורך כל ימי החג מחכה לכם. אז קדימה, זה הזמן לחגוג...

בתמונה : חוגגים את פסטיבל הבירה והוויסקי ליד הטמפל בר המפורסם
בתמונה : חוגגים את פסטיבל הבירה והוויסקי ליד הטמפל בר המפורסם
הירוק היום ירוק מאוד

בפסטיבל הבירה והויסקי (Irish Beer and Whiskey Festival) תראו הרבה מאוד ירוק. אמנם הוא מתקיים בדבלין ולא באזורים הכפריים של האי, אך המסורת היא ללבוש ירוק ביום פטריק הקדוש לזכר עלה התלתן המהווה גם את סמלה של אירלנד .

בימי הפסטיבל תראו סביבכם תהלוכות הצבועות בהרבה מאוד ירוק והאווירה הנפלאה שישנה בימים האלה מעוררת ישר את הרצון לשתות כוס בירה, קוקטייל, יין או סיידר. אתם בהחלט במקום הנכון- כאן תוכלו לטעום מכל אלה. בתוך כפר הפסטיבל הקטן שבלב העיר מחכים לכם מגוון משקאות מכל הסוגים, כולל אייריש קרים משובח.

המשקאות עוררו בכם תאבון? כמובן שמשקאות מגיעים עם הרבה מאוד אוכל. ברחבי הכפר יוצבו דוכנים בהם תוכלו לטעום מן המאכלים האירים המסורתיים- תבשילי קדרה, גבינות, לחמניות תפוחי אדמה מסורתיות, בלינצ'ס אירים מסורתיים, לחם סודה עם שכבת חמאה אירית צהובה ונמסה וכמובן גם המאכלים הרגילים אותם תמצאו בכל פסטיבל, ולקינוח פאי התפוחים האירי המסורתי ועוד מתוקים.

פעילויות והרבה מאוד מוזיקה

התחממתם מן המשקאות? האנרגיות שלכם עלו ואתם מחפשים דרך לפרוק אותן? על הבמות המוצבות ברחבי מתחם הפסטיבל יתקיימו מופעים מוזיקליים מגוונים, מסיבות דיסקו עם דיג'יים מוכרים בהן תוכלו לרקוד במשך שעות.

רוצים לראות את המשחק שגורם לאנגלים ולאירים לשכוח מהעולם? במתחם הפסטיבל יהיה גם אזור בו יוקרנו משחקי רוגבי בין אירלנד לסקוטלנד, וויילס ואיטליה, צרפת ואנגליה. הרבה בירות ישפכו באזור הזה... כמובן שהפסטיבל הוא גם חגיגה לילדים שנהנים מהתהלוכות, התחפושות ושלל הפעילויות המיועדות עבורם.